Система контролю рівня палива
Основна проблема підприємств зі своїми автомобілями та паливозаправниками – крадіжка палива. В окремих випадках перевитрата коштів на паливо сягає 17%. Це ті відсотки, які підприємство втрачає, коли у штаті є несумлінні працівники. Компанія ТОВ "Монітерра" пропонує комплексне вирішення проблеми - система моніторингу ОРЛАН-ПММ: встановлення системи контролю рідини з відносною діелектричною проникністю від 1,8 до 3 у стаціонарних ємностях, бензовозах та автомобілях. Ви зможете
Система контролю рівня рідини
вирішує такі завдання
Економічний ефект системи обліку ПММ
-
Безпека перевезень:
- оперативного контроля відхилення транспорту від заданого маршруту і виходу з заданої області
- контроля стану мобільного об'єкта і вантажу, який перевозиться
- віддаленого увімкнення диспетчером виконавчих пристроїв (замків дверей, ланцюга запалювання; аудіо-, відеозапису у салоні)
- оснащення автомобіля «кнопкою тривоги»
-
Підвищення якості транспортних послуг за рахунок:
- миттєвого доступа до інформації про місцезнаходження та стан автотранспорту, прибуття та відправку вантажів
- прискорення та упорядкування обробки запитів на перевезення
- планування маршрутів та підготовки розкладу виконання запитів
-
Зниження витрат:
- виключення нецільового використання автотранспорту
- економії ПММ та інших ресурсів, пов'язанних з експлуатацією автотранспорту
- оптимізація оперативних функцій диспетчера
- збільшення питомого прибутку з кожної машини
- прийняття управлінських рішень на підставі достовірних статистичних звітних данних
Система Орлан-АЗС забезпечить автоматизовану систему контролю видачі палива на АЗС та мобільних паливозаправників в Україні. Система представляє програмно-апаратний комплекс, розроблений на базі обладнання системи GPS моніторингу та контролю витрат палива. Одне з найбільш уразливих місць під час руху палива на підприємстві — склади ПММ, мобільні паливозаправники та ТРК. Забезпечити оперативний контроль під час руху палива досить складно, ще складніше проконтролювати коректну звітність. Система контролю видачі палива на АЗС та мобільних паливозаправниках ОРЛАН-АЗС здатна вирішити цю проблему на будь-якому етапі — від приймання до видачі палива, та з високою точністю отримати інформацію про кругообіг палива на підприємстві (АЗС – паливозаправник – транспортні засоби). В основі інформаційно-облікової системи лежить ідентифікація кожної ємності та матеріально відповідальної особи за допомогою електронної Smart-карти (малюнок 1).
Малюнок 1
На схемі (малюнок 2) показані вузли обліку палива та його рух між ємностями. Вся інформація в режимі реального часу потрапляє на центральний сервер моніторингу та стає доступною диспетчеру в режимі реального часу.
Малюнок 2
Лімітно-забірні відомості (малюнок 3), що формуються на основі даних системи, можуть бути передані в бухгалтерську систему, наприклад 1С.
Малюнок 3
Функціональна схема обліку палива передбачає наявність контрольного устаткування кожному з ланок системи. Одним із чинників успішного впровадження системи є обмеження видачі палива без картки обліку. Це забезпечує відсутність неврахованих переміщень палива між складами та заправок транспортних засобів. Одним із найпоширеніших методів «економії» палива для подальшого його розкрадання є «не дозаправка» техніки на 1-5%. В результаті «заощаджене» паливо залишається в особисте користування заінтересованим особам. Система дозволяє відстежити кожну заправку з високою точністю. У результаті такі методи крадіжки стають неефективними. На основі даних інформаційної системи також можна отримати оперативну інформацію про залишки палива в ємностях, що дозволяє планувати закупівлю палива та переміщення палива між складами.
Схему роботи контролю видачі палива для АЗС показано на малюнку 4 .
Малюнок 4
Залишок палива в резервуарах АЗС фіксується за допомогою ємнісних датчиків рівня палива.
Під час заправки техніки або бензовозів – паливо списується за картками (Smart – карти), які прив'язані до транспортного засобу, а кількість виданого палива зазначається за допомогою прохідного лічильника.
Практично отримане тс паливо фіксується датчиками рівня палива, які встановлені в паливні баки техніки або цистерни паливозаправників. Заправка транспортних засобів або паливозаправників неможлива без ідентифікації Smart - картою, так як видача палива блокується запірним електромагнітним клапаном.
Мобільний паливозаправник
Схему роботи контролю видачі палива для паливозаправника показано на малюнку 5.
Малюнок 5
Залишок палива в цистерні паливозаправника фіксується за допомогою ємнісних датчиків рівня палива (за аналогією з АЗС).
Під час заправки техніки паливо списується за картками (Smart – карти), які прив'язані до транспортного засобу, а кількість виданого палива зазначається за допомогою прохідного лічильника. Фактично одержане транспортним засобом паливо фіксується датчиками рівня палива, які встановлені у паливні баки техніки. За аналогією з АЗС, видача палива без ідентифікації Smart – картою просто неможлива.
Транспорті засоби
Схема роботи контролю витрат палива для техніки показана на малюнку 6.
Малюнок 6
Залишок палива в баку авто (кількість палива в даний момент, заправки, сливи) фіксується за допомогою високоточних цифрових ємнісних датчиків рівня палива.
Заправити техніку можна лише за наявності Smart-карти. Таким чином, крім фіксації обсягу виданого палива паливозаправником або АЗС, буде видно кількість палива, що реально потрапив у бак. Детальніше про контроль витрат палива для техніки можна ознайомитись в описі «Звіти системи» системи моніторингу ОРЛАН. Як прохідні датчики обліку палива наша компанія використовує датчики ППО-25, ППО-40 та ППО-100. Також ми можемо виконати комплекс робіт з модернізації вже існуючої або монтаж нової АЗС на основі продукції ТОВ «АЗС Сервіс».